tirsdag 15. mars 2011

14.03.11: Akedag med Scene og produksjon!

I går var en fin skoledag. Vi dro til skihytta for å ake, og jeg har akt til jeg var våt ned til undertøyet. Det var kos, veldig kos og en smule kaldt. Jeg trosset angsten og spiste til og med et par pølser, noe jeg for såvidt aldri kommer til å spise mer, for jeg liker virkelig ikke smaken (like lite som tanke på hvordan pølser fatisk blir laget- Auch). Uansett, dagen var bra. Pølsene fikk ikke ødelegge heller, og det gjør meg stolt. Jeg skulle tatt med min kjære Nikon, men jeg våget ikke å ta den med siden den laget noen rare lyder når jeg zoomet( Les: krrr krrrrrkrr). På www.bakketun.fhs.no ligger det 55 super kule bilder, og jeg prøvde å lagre dem på pcen min, men uten lykke. Du får gå inn og se selv
(bilder- 2010/2011-scene og produksjon, en vinterdag)

Tro meg når jeg sier at jeg var sliten da vi kom tilbake på skolen!

2 kommentarer:

  1. Åååh,aketur :D Så bra at du hadde det så kjekt :D

    Kjipt med kameraet da..kanskje få sjekket det ut?

    SvarSlett
  2. Høres ut som en knall dag for deg Anne, det høres så morsomt ut! :-))

    SvarSlett