tirsdag 1. mars 2011

Månedsoppsumering- februar 2011

Humør:
Ustabil, rett og slett. Kunne gå fra uhyre glad til deprimert og sengeliggende. Begynt på nye anti depressiva mot angsten, og håper jeg får nytte av det.
Opptur/nedtur: Bra-ting var at jeg bestemte meg for å søke på siste skoleåret på videregående i Trondheim, så det er framgang i den saken! Så har jeg fått inn frikortet, så nå ser det noen lunde bedre ut økonomisk også(..) Mye styr med NAV i forbindelse med neste år. Ellers er det utfordringer her, utfordringer der. Den store nedturen er først og fremst pga Monsteret som ville styre meg i alle retninger, og senere pga kvalme og vondt i magen- Influensa tipper jeg. Ingen matlyst, og både kalori- og oppkastfobi. Gikk også glipp av mye på skolen. Fikk til min største frustrasjon ikke vært med på turneen, og kan til tider virkelig være sint på meg selv at jeg lot det gå så langt.
Film:Ikke sett så mye. Har for det meste begynt å se på Frustrerte Fruer igjen, og litt på andre småting som er på Tven for tiden.
Bøker:Leser fortsatt Filledukke, og har kjøpt Til mine døtre som jeg håper å få lest snart.
Måneden har for det meste vært preget av innleggelsen og det å bli frisk. Blitt liggende mye i senga de første ukene for å få igjen energien som var gått tapt, og har fått tiden til å gå med strikkeprosjektet “teppe”, lesing og noen turer i byen. Synes det har vært en vente-på-bedre-tider månede, og skulle ønske jeg kunne brukt den til noe annet enn å vente, men helsen er først prioritert. Vinterdepresjonen henger litt igjen også, men det virker som det blir lysere tider snart- Venter spent på vår og sol!!
MARS:Ser fram til: New York, New York!! Reiser den 22. mars med alle produksjonslinjer på Bakketun, og gleder meg sinnsykt mye.
Mål:
Bli frisk, fysisk, slik at jeg kan få jobbet med det psykiske igjen. Klare å holde meg til matprogrammet fra Capio, slik at jeg ikke går ned i vekt igjen og at jeg hvertfall ikke risikerer å ikke få lov til å bli med til New York!
Utfordringer:New York, igjen. Og maten.. Ikke minst må jeg unngå å la “tallet” holde meg fra å akseptere meg selv som jeg er, slik at jeg ikke roter meg opp i spiseforstyrrede handlinger og tanker.

1 kommentar:

  1. hei, vil bare tipse deg om en blogg. Lilleliz.blogg.no synes alle burde lese den, og har tenkt på å tipse deg om den en stund nå.

    Håper du får det fint på lillehammer de neste dagene da=)

    hilsen Anni.

    SvarSlett