torsdag 14. april 2011

Klumpen

Det var èn stor klump, men nå har det spredd seg ut over hele venstre side. Fra tinningen til halsen. Så hva har skjedd? Jo, jeg dro til tannlegen på tirsdag og der tok de ut nedre visdomstannen. Auch. Det gikk fint og fort å operere den ut, uten smerte eller noe. Visdomstenner er jo kjent for sin smerte og ditten og datten, men siden jeg hadde en tann som var enkel å fjerne trodde tannlegen aldri at jeg skulle få så mye vondt og bli så hovent som jeg har blitt. Greia er at de tror jeg reagerer så voldsomt pga spiseforstyrrelsen. Den har rett og slett tatt tak i immunforsvaret mitt og ødelagt den til de grader. Derfor mitt hovne ansikt. Takker, kjære Mr. Monster! 5 dager før de tok den vonde tingen begynte jeg på en pensilin kur, de var betent for jeg-husker-ikke-hvor-ofte-den-har-vært-det, og etter mitt tredje tannlegebesøk i går (vært der 3 dager på rad, ja) fikk jeg en ny kur. I tillegg har jeg fått ekstra smertestillende og jeg lever på vann, næringsdrikker, yoghurt og isposer. I dag drar jeg og x til Nederland, og jeg håper virkelig at reisen går bra. Hver natt har jeg våknet opp av sterke smerter i 2, halv tre tiden, så det sier jo at når smertestillende har sluttet å virke så har jeg så vondt å jeg ikke klarer annet enn å grine.
Andre festlige ting: Vekten har blitt tydlig lavere, så nå blir det et slit igjen på denne fronten også.
Flott, dagens klageinnlegg, men jeg ville bare oppdatere dere om situasjonen. Derfor lite blogging, og i dagene framover er jeg jo borte, så da blir det ikke noe blogginnlegg heller tipper jeg. Dessverre.

2 kommentarer:

  1. Jøsses, den spiseforstyrrelsen vet å lirke seg frem på både det ene og det andre viset... Så virkelig ikke godt ut!
    Håper det går over snart!

    Der kan man virkelig se hva kreftene i monsteret kan gjøre, på helt andre områder enn man først tenker. Men det vil i alle fall gå over! Så gjelder det bare å holde spiseforstyrrelsen i sjakk, for å unngå flere ettervirkninger.
    Haha.. "Bare".. Men det er mulig, og den eneste veien!

    Heia deg i kampene som kommer, både de små og de store <3

    SvarSlett
  2. Shit!!!! Håper virkelig at jeg slipper noe sånt..driver nemlig å går til tannlege nå,16 år med bulimi har ikke akkurat behandlet tennene mine bra,for å si det sånn...Håper det roer seg etterhvert nå da,for gå med tannsmerter er noe av det verste som finnes!

    God tur :)

    SvarSlett