fredag 24. juni 2011

Anne på tur

Haugesund-Oslo-Trondheim-Lillehammer-Oslo-Haugesund.
Litt av en reise, dere!

En reiseklar Anne

Litt nødvendig shopping på Gardermoen.

Ankommet Trondheim!

Måtte såklart drikke kakaoen på Jordbær pikenene, og skaffet meg til og med et sånt kort slik at man etter 6 ganger får en gratis kakao <3

Møtte på en uhyggelig statue da jeg lekte turist i byens gater

Så tok jeg bussen til Vikhammer, gikk av på feil sted,  satte meg ned i en minibuss og fikk sjåføren til å kjøre en omvei for å få meg til riktig sted, hvor jeg møtte på naboen som viste meg til riktig husadresse.

Framme ved leiligheten fant jeg fort ut at sokkelen var hele 65 kvadrat og dermed veldig romslig, at huseieren var en hyggelig gammel fyr, og at vi absolutt kommer til å trives her. Yes, kontrakten er tegnet!

Tilbake i Trondheim city hadde jeg flere timer igjen til jeg skulle ta tog videre til Lillehammer, og derfor tok jeg meg en tur innom Prinsen Kino, hvor jeg kjøpte billett til Midnight in Paris. Jeg gikk inn i kinosalen, satte me på en stol, tok av meg sko og åpnet godteriposen. Reklamen virket å vare i evigheten, men da jeg etter et kvarter så en svær PANDA danse foran øynene på meg, innså jeg at jeg hadde endt opp i feil sal! Oops. Fant heldigvis riktig sal ganske fort og gikk ikke glipp av så veldig mye fra Paris-filmen.

Klokka elleve om kvelden tok jeg toget til Lillehammer, og der var jeg framme i 4-tiden- på natten! Jeg fikk hilst på 6 nyyydelige kattunger, tok meg en lur på sofaen, hadde gjenforening med lillesøs, og reiste så videre til Gardermoen og Haugesund.

Haugesund, 24.06 : EN SLITEN men fornøyd, Anne.

2 kommentarer:

  1. Halloo det er jo kakaoen på Choco Boco som er BEST! Skal ta deg med dit en gang jeg ;D

    SvarSlett
  2. Wow, litt av en tur!
    Gratulerer med leilighet:D

    SvarSlett