søndag 26. juni 2011

God morgen!


What to say--
Jeg kjenner et intenst savn for dyrene hjemme, og skulle ønske jeg hadde en eller flere av de her og nå. En katt som maler og koser med deg, Millie og kattungene hjemme i Lillehammer, samt min trofaste høne, Knøtte,  som følger etter meg og legger seg på fanget mitt når jeg setter meg på kne. En følgelsesvenn med pels eller fjær. Jeg er vokst opp med en eller flere dyr rundt meg, og jeg kunne ikke levd uten.

Nå er jeg så heldig at huseieren til våres leilighet i Trondheim godtar små husdyr. Kanskje en kanin eller annen gnager. Jeg gleder meg sånn til å flytte!
Klokka er bare såvidt sju, og jeg har allerede spist en lang frokost, ryddet inn og ut av oppvaskmaskinen, satt på klesvask, laget matpakke til x som nå har dratt på jobb, og begynt å se en film. Jeg er våken.

Om en time eller tre skal jeg på pilates. Det skal bli deilig. Tenke på pusten, strekke ut, og styrke kroppen- Ja, pilates liker jeg. Skulle egentlig sykle bort, men siden det regner sykt mye tar jeg bussen både fram og tilbake, og da er jeg hjemme igjen til lunsj. Jeg kan godt tenke meg et par timer med søvn etter det- Tenker jeg skal holde siesta i dag, hø hø.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar