tirsdag 14. juni 2011

leilighet meg her, og leilighet meg der

Som de fleste vet leter jeg (sammen med x) etter en leilighet i Trondheim. Skal gå på skole der til høst. Tingen er at det viser seg å være vanskelig å finne et sted å bo der borte. Sukk. Vi har lett gjennom både finn.no og hybel.no siden påske, hver bidige dag, uten noe resultat. Det suger at hver gang vi tror vi har napp, så er det noen andre som har kommet på visning før vi i det heletatt rakk å avtale en dag, og i det andre sekundet er leiligheten borte vekk. Leting, jakt- det begynner å bli energikrevende til de grader nå..

Noe som bor/ kjenner noen som bor i Trondheim?
Råd, tips, hjelp-- velkommen velkommen!
Gah.

3 kommentarer:

  1. Kjenner til det styret, ja... Det tok meg et halvt år før jeg fikk meg leilighet her, og det var via en kollega av far. Ren flaks, altså. Men det lå litt på meg også da, for jeg fikk egentlig mange tilbud som jeg ikke tok i mot. Jeg er litt kresen av meg ::) Hehe.

    Masse lykke til videre!
    Det ordner seg nok :)

    SvarSlett
  2. Åå, kjenner meg så igjen!!
    Jeg har dog et tips, som jeg selv fikk anbefalt av en av de mengdene med leiligheter jeg ringte på. Sett inn annonse om at leilighet søkes! Det finnes ofte mange som ikke annonserer at de har en ledig plass. Det koster noen få kroner, men det var det som hjalp for meg.
    Lykke til videre i leitinga! Veit det kan være veeeelig frustrerende ;p

    SvarSlett
  3. Kan være lurt å sette inn annonse selv ja,lurt å prøve på alle måter.
    Håper dere finner noe til slutt :)

    klem

    SvarSlett