lørdag 11. juni 2011

New look

_DSC0470
Endelig et bilde av det nye håret mitt. Litt vagt og utydelig, fargen er litt sterkere, men du får i hvertfall se hvordan det er klippet. Jeg ble fornøyd!
Ny look på håret, ny look på bloggen.
Forandring fryder.

Ellers skal T begynne å jobbe på tirsdag, og siden det ikke er unormalt med regndager i Haugesund, har jeg nok av tid til å skrive litt mindre innholdsløse blogginnlegg. Internett har jeg ikke hatt på min Acer siden jeg kom hit, men nå har den endelig dukket opp på min bærbare også :-)
Og tatataaa..

Siden jeg har tilgang til mine bilder igjen slenger jeg med et bilde av mine små kjære 2-desilitere i sjokolade og mocca. Bra de har to kjøleskap her i huset..

10 kommentarer:

  1. Så fint håret ble!:) Kan trøste deg med at det har regnet hver deg i oslo de siste dagene også.

    SvarSlett
  2. Gratulerer med ny look! Den passet deg kjempebra :)

    SvarSlett
  3. Gratulerer :-) du ble veldig fin Anne <3

    SvarSlett
  4. Den frisyren kledde du virkelig :) Skikkelig fin :)
    Omg,har du virkelig nutridrinker i kjøleskapet??? Haha,enjoy ;)

    klemmer

    SvarSlett
  5. Så fin frisyre!
    Jeg lurer på en ting, hvilken smaker foretrekker du på næringsdrikkene? Jeg er sliter med en spiseforstyrrelse selv, og skal begynne med disse nå, så bare lurte på om du hadde noen å anbefale :)?

    SvarSlett
  6. Så utrolig fin og stilg frysyre! Den kledde du virkelig Anne! Har nøkkelskapet fått plass i legligheten enda?- Det var så søtt!

    Har du prøvd å varme næringsdrikkene før? Jeg brukte å varme dem i mikroen (ikke embalasjen)og drikke dem som kakao. Pass bare på så de ikke koker over
    Stå på videre Anne !
    Karen Marie

    SvarSlett
  7. Åh, så fin du ble! Gleder meg til å se det IRL! :)

    Klem <3

    SvarSlett
  8. Karen Marie: Ja det har jeg prøvd en gang. Men synes det ikke er noe godt med nutri. Fresubin er godt som varm :-)

    SvarSlett
  9. Aww, for en koselig, ny layout ^^, Liker!

    SvarSlett