mandag 20. juni 2011

Noen i Trondheim som har lyst å treffes i morgen?

Endelig fisk på kroken!
I morgen tar jeg turen nordover til  Trondheim. Tegne kontrakt. Endelig, takket være den enorme insatsen til min snille mamma, har vi mest sannsynlig leiligheten i boks! NAPP.

Det blir en slitsom, og litt utfordrende, tur. Siden x jobber, reiser jeg alene til Sør Trøndelag. Jeg reiser om morgenen og er framme når klokka er så mye som i 14-tiden. Så må jeg komme meg fra Værnes til Trondheim S, hvor jeg må få tida til å gå noen raske timer, pga at huseieren ikke er hjemme før kl. 17. På kvelden, elleve-tiden for å være nøyaktig, skal jeg hive meg på en fem timers lang togtur til å så kjære Lillehammer, hvor jeg altså ikke er før 4 på natten! Vell, da blir det dau-tid både før og etter visningen da... Noen der borte som har lyst å treffes i morgen..?


Når jeg kommer hjem får jeg vel finne veien til sengen min, sove noen timer, og så får jeg sett min lillesøster som kommer hjem idag, etter å ha vært ett år i staten. Det blir kos, tenker jeg. Dessuten er det jo de søte små- 6 kattunger som nylig er født! Det blir godt å se både Maaike og kattene igjen :-) 

Men så må jeg jo komme med til Haugesund igjen også. Torsdag i tre-tiden tror jeg det var. Tog til Oslo Gardemoen, fly til Karmøy, og forhåpentligvis bli hentet med bil der borte, sånn at jeg slipper venting på buss, og en lang fottur hjem. 

Jeg håper, og krysser fingrene for, at leiligheten ser noenlunde OK ut, og at jeg virkelig kan reise tilbake hit med den trygge følelsen av mitt navn på kontrakten. Tenk så deilig å slippe å stresse med å finne bosted..! 

1 kommentar:

  1. Synd jeg ikke så denne før idag da..
    Gutt 19 trondheim.

    SvarSlett