søndag 19. juni 2011

Retningssans, my ass!

Nei, retningssans har jeg altså ikke. "Du kan gå deg vill i en busk, du". Ja, det er nettopp det jeg kan- og sykkelturen til treningssenteret i byen (de har tre her) beviste det i største grad. Rett fram, følge veien, treningssenter på høyre side. Enkelt og greit. Likevel klarte jeg ikke å forstå hvorfor Thore viste meg vei både til høyre og til venstre. Høyre og venstre i samme retning som der vi kom fra, vel å merke, men det skjønte jeg ikke noe av. Retningssansen sviktet igjen. Hva skjer med det`a?

Wikipedia vet tydeligvis heller ikke hva som gjør at jeg alltid roter meg bort, men den kan fortelle dette her da-

"Kvinner har dårligere retningssans enn menn"


Flotters.

5 kommentarer:

  1. Haha, da er vi to. Går meg vill hele tiden, jeg :b

    SvarSlett
  2. Haha, ja Kristine. Vi er to om denne saken :P Husker godt i Sverige- lite kjøpesenter...?? hahaa

    SvarSlett
  3. Hahaha, ja xD Vi hadde vel aldri kommet oss ut derifra om vi hadde gått lenger unna inngangen :P

    SvarSlett
  4. Men så er jo Haugesund en labyring av dimensjoner, da! Har aldri sett makan til rotete by....

    SvarSlett