onsdag 15. juni 2011

Støttespillere

Hva skjer med at jeg tror jeg kan ta alle verdens problemer i mine hender, hva skjer med at jeg tar på meg mer ansvar en jeg takler?

Først når jeg ender opp i tårer, etter å ha snakket i telefon med min mamma angående denne slitsomme jakten etter en leilighet, innser jeg at jeg må gi slipp på ting. Noe, i hvertfall. Det er ikke sunt å ligge våken om natten på grunn av tankekaos som handler om all ting jeg skulle eller burde gjort på dagen, eller i går. For å ikke snakke om hva jeg må gjøre i morgen.

Jeg har et ordtak som sier-  "Ikke bruk dine krefter til morgendagens beskymringer, du har bare fått krefter til dagen i dag". Kanskje jeg skal leve opp til disse ordene. Godt mulig det ligger noe fornuft i dette.

Jeg er sliten.
Kroppen hungrer etter søvn..


2 kommentarer:

  1. Det høres ut som et genialt ordtak å leve etter,skjønt det er ikke alltid like enkelt å leve etter..
    Håper dere finner en leilighet til slutt,NOE må da dukke opp...

    Håper du får deg litt søvn <3

    SvarSlett
  2. dét ordtaket likte jeg! Typisk "prektig pike"-syndromet å ta på seg alt for mye ansvar, være pliktoppfyllende, klare alt plettfritt! det er så godt å se at du har ambisjoner og planer, men ta det med ro :) du har en lang sommerferie kommende, du har en mor som sikkert mer enn gjerne vil hjelpe deg, og du fortjener å ha ro i hodet og kroppen <3 du er mer enn flink nok Anne!

    SvarSlett