torsdag 16. juni 2011

Today..

skal min slitne kropp få hvile seg på solariumsbenken,
har jeg lyst til å kjøpe en stor genser (kommer ikke til å skje siden jeg sparer til flytting),
skal jeg ta en lang dusj, 
rette håret,
fikse neglene,

Ja, være litt jente egentlig.


Også skal jeg åpne frøken historiebok, og jeg kan stolt si at jeg kan begynne på neste kapittel- Ja, i går jobbet jeg meg gjennom hele Antikken. Hurra for Østromerriket, gah.

Konsentrasjon er en fin ting når den først er tilstede.

6 kommentarer:

  1. Nydelig på håret Anne<3 klem fra TheaB:)

    SvarSlett
  2. Så utrolig fin du er på håret! Det kledde du:)

    SvarSlett
  3. Sier meg enig med de andre her! KJempefin frisyre :)

    SvarSlett
  4. Finefine jenta med det finefine håret! :)

    Jeg lå selv i solsengen og koste meg da du sendte melding i kveld. Det var schönt <3 Derfor jeg svarte så sent.

    Klemklem

    SvarSlett
  5. Åh, takk alle sammen! Det betyr utrolig mye for meg.
    Dere er herlige <3

    SvarSlett