tirsdag 5. juli 2011

Hverdagslige duppeditter

Mitt yndlingssmykke ( fått dilla på ugle-smykker i det siste)

Bakte rundstykker til lunsj. Her med økologisk appelsinmarmelade

Så må man jo drikke yoghurt med et blått sugerør i tillegg til maten

Oppdager dessuten at håret vokser, så nå har jeg fått tidenes verste sveis

Og x kom hjem igår med puslespill på 1500 brikker
LOooooving.

Treningssenteret får forresten vente. Er visst ikke helt frisk enda.
Sukk, der forsvant Yogalates og Zumba denne uken..

9 kommentarer:

  1. Hei Anne.
    Du gjør en fantastisk jobb, stå på!
    Du er fortsatt veldig tynn og er vel ikke der du skal være?! Fortsett med å være venn med "nutri" så går det bra =)

    Tenker på deg og følger deg på veien

    SvarSlett
  2. Takk, anonym. Kanskje bildene lyver litt.. Jeg har en veldig sunn bmi på 20,5 og det er mellom 20 og 21 jeg burde ligge ;-) Slank kalles den bmi'en, men ikke tynn.

    Nutri håper jeg å ikke trenge noe mer. Satser på å ikke falle enda en gang ;)

    SvarSlett
  3. Ugler er så søte,haha. Jeg har en liten ugle lommebok som jeg bruker :D
    Snille kjærsten :) Nå har du jo noe å gjøre så lenge du ikke kan trene så mye...

    Hang in there :)

    SvarSlett
  4. Åh, det smykket likte jeg, jeg elsker ugler :D De er så fiine. Yogalates hørtes interessant ut. Blanding av yoga og pilates?

    SvarSlett
  5. Laila: Jaaa, ikke sant? Jeg fant denne i en butikk her i Haugesund- de hadde for det meste små møbler, kjøkkenutstyr og spennende, hjemmelagde, såper- og så møtte jeg tilfeldigvis på dette smykket. Falt pladask for den med en gang, haha <3
    Ja, jeg er heldig som har en så herlig gutt hos meg. Puslespillet er kjempe stilig og jeg har kommet et godt stykke nå :D
    Klem til deg!

    SvarSlett
  6. KristineKristine<3 Ugler er nydelige og fasinerende, synes jeg. Forelsket meg i de her ved første blikket, hø hø.
    Yogalates er, som du sier, en interessant blanding av yoga og pilates. Avslappende øvelser, men blandet med en god del tunge også. I dag er det Yogalates med Bosu i treningssenteret i byen, så siden ikke det er så veldig energikrevende tenker jeg meg en tur dit i dag ;-) Bosu er bra for ryggen, så det er ikke så dumt tenker jeg :)

    <3<3

    SvarSlett
  7. Jeg har noen stooore ugleøredobber her hjemme. Må nesten ta med de når jeg kommer til Haugesund, så kan vi matche, haha :D

    SvarSlett
  8. Kunne jeg fått oppskriften på de rundstykkene der? de så nydelige ut, yummy!

    SvarSlett
  9. Kristine: Yeah, gjør det duu <3

    Heltinne: Jeg skal finne den i løpet av dagen, så legger jeg ut oppskriften på bloggen ;-)

    Klem til dere begge!

    SvarSlett