søndag 3. juli 2011

Tema for blogging

Det er en stund siden jeg spurte dere om forskjellige blogge-tema. Jeg har laget en liste over de mest spurte spørsmål, og skal prøve å besvare de så godt det lar seg gjøre. De er numret, og jeg skal prøve å svare på ett spørsmål om dagen. Om det er flere ting dere ønsker å lese fra mitt synspunk er det bare å legge den til, så skal jeg gjøre mitt :-)

Lista ble som følgende:


1- Hvem er jeg? Hvem vil jeg være?
2- Håp, hva gir håp?
3- Gleder
4- Hvor er jeg i dag i forhold til fem år siden?
5- Hvor vil jeg være om 5 år (eller 10)?
6- Hva er mine drømmer og mål?
7- Fremskritt
8- Hva har gjort meg sterk?
 Kan jeg trekke noe positivt ut av mine erfaringer, og hva har jeg lært?
9- Hva hindrer meg?
10- Hvordan ser en vanlig hverdag ut for meg
11- Hvordan har min fortid formet meg?
12- Erfaringer med innleggelser
13- Erfaringer med medisiner
14- Gode og vonde erfaringer med psykiatrien

15- Tillit/brudd på tillit
16- Vennskap/knytte bånd med medpasienter

3 kommentarer:

  1. SV. Hei Anne! Hadde vært så fint å møttes.. men jeg kommer nok ikke tilbake til Haugesund så lenge jeg sliter psykisk og har kontakt med psykiatrien... jeg er for redd.

    SvarSlett
  2. Det forstår jeg godt. Hvor er det egentlig du er nå, altså, hvilket sted? Langt unna?

    Stay strong!! <3

    SvarSlett
  3. Flott innlegg :-) Inspirasjon tas imot med stor takk! :D

    SvarSlett