onsdag 31. august 2011

08:37

Hei på dere,
Jeg er i min andre skoleuke nå, men har bare hatt 3-4 dager tilstedeværelse. Var hos fastlegen i går og der ble min mistanke om en bihulebetennelse bekreftet. Auch. Bra jeg dro til legen, for nå har jeg fått antibiotika- Satser på at hodepinen forsvinner i løpet av et par dager. Tenker meg en tur på skolen igjen i morgen, siden jeg klarer å bevege hodet mitt litt igjen, uten følelsen av at verden snurrer rundt meg. Feberen er litt mindre i dag i tillegg, så det virker jo som det går riktig vei. Brabrabra, fordi..

Fredag kveld er det min første ballett time!
Æ glær mæ.
Yes. Jeg skal danse ballett. Eller, jeg skal hvert fall gi det et forsøk, haha. Tror det skal bli bra, men fniser litt av synet “Anne i ballettdrakt, tights og ballettsko”.

Nå får jeg legge meg flat igjen og blir fort frisk.
Ha det bra så lenge!

4 kommentarer:

  1. Masse god bedring Anne :)

    <3

    SvarSlett
  2. Ååå, så gøy! Da måå jeg få se deg danse en gang! Ballett er så vakkert <3

    SvarSlett
  3. Uff da, kjipt å bli syk.. God bedring, håper antibiotikaen gjør susen!<3

    Å så spennende! Jeg har alltid hatt lyst til å prøve ballett:p Håper det blir gøy:)

    Ja, du gikk på Tomb du. Det gjorde fetteren min, kjæresten hans og bestevenninna mi og. Kanskje du kjenner noen av dem? Kan sende deg en melding med navnene dems få face hvis du vil.

    SvarSlett
  4. Så spennende med ballett og med skolestart :-) Det er jo alltid spennende å begynne på noe nytt, men jeg tror det blir kjempebra jeg :-) Håper du liker det, men først må du pleie deg selv sånn at du blir fort bra! God bedring vennen <3

    SvarSlett