lørdag 20. august 2011

Blogging fra Trondheim

Lite lyd fra min side skyldes at jeg har flyttet til Trondheim, og jeg har ikke tilgang til internett her, enn så lenge.

Med meg går det fantastisk flott. Jeg føler at sykdommen er nærmest forsvunnet, og den påvirker ikke hverdagen min lenger. Jeg kjenner at jeg lever, og jeg er Gud så takknemlig for at jeg har kjempet meg gjennom kampen, med hjelpen til Capio og mange andre. Livet er verdt å kjempe for, det merker man i etterkant.

Nå sitter jeg her, på biblioteket i Trondheim. Jeg har et eget hjem, sammen med x, eskene er pakket ut, Ikea-møbler hamret sammen og blitt pent plassert i det store rommet, og jeg har mitt liv i egne hender for første gang. Det er deilig å ha ansvaret selv uten å trenge så alt for mange støttespillere rundt omkring. Jeg har fortsatt behov for poliklinisk hjelp, noe jeg skal få ved Nidaros DPS, men 1 samtale i uken tror jeg kommer til å holde fint.

På mandag, altså om to korte dager, begynner første skoledag. Jeg er kjempe spent, og med tanke på hvor lenge det er siden jeg gikk på videregående (fulle 100 prosent) er det ikke noe uvanlig.

Bedre formulerte og mer interessante innlegg vil komme om noe tid. Det er ikke så enkelt å skrive personlige ting på et sted hvor alle sitter tett i tett med en pc det ikke går an å vri eller snu på. Ville bare gi lyd fra meg  ;-)

Blogges!

4 kommentarer:

  1. Lykke til med skolestart, Anne!:)

    SvarSlett
  2. Godt å høre fra deg :) Supert at du har det så bra,at du trives og at dere kommer dere i orden der oppe. Masse lykke til med skolestart,dette kommer til å bli veldig bra :)

    Klem

    SvarSlett
  3. Utrolig herlig å høre, Anne!!! Inspirerende!!!
    lykke til :-*

    SvarSlett
  4. Dette gir meg enormt med motivasjon!! du har all grunn til å være stolt over deg selv <3
    stor klem

    SvarSlett