tirsdag 23. august 2011

Skolestart

Mulig jeg slenger ut korte innlegg en gang i blandt når jeg stikker hodet mitt innom biblioteket. Internett har vi ikke foreløpig (foretrekker å betale strømregning enn å skaffe meg internett..) så bloggingen ser litt trist ut for tiden. Skrivingen har jeg derimot ikke sluttet med, for både Word og ark av papir funker like fint som bloggen- hvertfall til “selvhjelp”.

Dagens oppdatering:
Skolestarten i går gikk helt fint. Det jeg til vanlig alltid har gruet meg til –presentasjon av deg selv for resten av klasse og læreren- gikk uten problemer, og jeg har ikke vært redd for å snakke i disse første to skoledagene heller. Det er noe helt nytt for min del, og hver gang jeg tråkker over noe som tidligere var en tykk merket grense, er det som om angsten inn i meg gir mer og mer slipp. En følelse av frihet tar plassen, og det gjør meg glad.

Anne <3

5 kommentarer:

  1. Flott at du tør kaste deg ut det. Av og til så har man jo ikke annet valg,men så opplever man jo også at det egentlig ikke var så mye å grue seg til. De andre hadde det nok akkurat likedan.

    <3

    SvarSlett
  2. Fantastisk! Godt å høre at skolestarten har vært grei for deg :-) Utrolig godt å høre faktisk! Tenk at du har turt å stått i all pratingen <3 Stolt av deg og det burde du være også :)

    SvarSlett
  3. Så utrolig godt å høre, Anne. Jeg er så glad på dine vegne! Håper du trives der oppe og at jeg får se deg igjen en dag. Savner deg! <3

    SvarSlett
  4. Så fint med en ok skolestart da.. Da bruker det å bli bedre og bedre, hilsen en som har studert mye :)

    Tronhjem er en av Norges flotteste plasser, spesielt for studenter.. :)

    SvarSlett
  5. Du er flink, Anne :) Savner deg og Bakketun!

    SvarSlett