torsdag 13. oktober 2011

Full tank.

Om noen timer drar jeg hjem igjen, tilbake til ansvar og min kjære. Jeg både gleder meg og ser opp til visse ting. Mest glede dog. Men 60-80 sider i historieboka, et helt kapittel matematikk..  tilbake til oppvask og rengjøring? Ikke fult så  fristende.
Jeg liker å ha ansvar, jeg er nokså avhengig av å ha ting å gjøre- egentlig hele tiden. Å sitte stille er ikke noe jeg holder ut lenge, og jeg måtte virkelig tvinge meg selv til å slappe av her hos mine foreldre. Jeg tror jeg har fått samlet litt krefter til å møte hverdagen igjen. Da jeg dro på lørdag var jeg så utmattet at jeg ikke hadde noe annet valg enn å ta noen dager fri fra husarbeidet, fra den vanlige hverdagen i vår leilighet i Trondheim.
Nå ha jeg kost masse med kattene, våkenet av Hane Henrik om morgenen, og sett mer enn nok Bones på nettet.

På tide å dra hjem

4 kommentarer:

  1. Godt å høre at kreftene har kommet litt tilbake <3 Håper du er bedre utrustet til å takle hverdagen! Klem klem :)

    SvarSlett
  2. Yay, så bra at du har fått samlet litt krefter igjen da :D

    <3

    SvarSlett
  3. SV1:

    Så bra :D Da sier vi det, utenfor bygningen :)

    SV2:

    Hehe. Vi kan godt møtes på hjørnet da :D Så går vi til bakgata sammen. Og ja onsdagen etter, den 26.

    SvarSlett