torsdag 27. oktober 2011

Kafe 19

I går kveld dro til IKS’ åpen kveld.
Det er alt for lenge siden jeg har vært sosial. Snakket med andre jenter, om alt og ingenting. Jeg må si det var godt å møte noen nye mennesker, på tross av at jeg møter folk på skole fire dager i uken. Det var liksom på fritiden- koselig og sosialt. Noe jeg har savnet sårt. Fra sekundet jeg gikk ut døren på kafe 19, kjente jeg at jeg gledet meg til onsdag om to uker.
Jeg har også meldt meg på som frivillig i IKS. Dette blir spennende! Den 2. november skal jeg på et sånt møte om IKS’ ideologi. Det føles godt å bygge meg opp noe nettverk i denne byen. Bli litt kjent med folk- Det tror jeg hvert menneske har godt av. Vi er neppe lagd for å være alene i denne verden(…)
Ellers kjenner jeg at det ikke er så enkelt å legge på seg for N’te gang. Jeg er passe lei, mildt sagt. Det er alltid like skummelt. Alltid like tøft. Redselen for å ikke kunne stanse vektøkningen er det jeg frykter mest av alt i livet mitt. Fo’real.
I dag er en lang og tung dag, og jeg går med en lapp i pannen som sier med store bokstaver;

2 kommentarer:

  1. Det var helt supert at du ble med :D Jeg gleder meg også til neste gang!

    SvarSlett
  2. Du er heldig som kan være med som frivillig i IKS, at du bor så nærme.
    I FEEL SO DAMN MUCH ang. vektøkningen..den frykten sitter hardt i meg også..

    <3

    SvarSlett