mandag 31. oktober 2011

På lørdag ble jeg 20 år..

..og selv om jeg først trodde x hadde glemt min 20-års dag, så ble det veldig fint da jeg tre timer etter jeg våknet fikk vite at det ikke var tilfellet.
Brunch på Kafè, middag på restaurant..
Godt det var å ikke trenge å tenke på å lage mat selv!
Ingen oppvask heller, haha.
Takk!
------------------------------------------------------------------------
Men som alltid når man sliter, mye eller lite, med en spiseforstyrrelse:
Vanskelig å ikke la destruktive tanker om mat ødelegge dagen.

Og til slutt, som svar på et spørsmål flere av dere stilte meg den 29. oktober:
Jeg føler meg helt likens som jeg gjorde den 28. 27. 26. osv.
Dessverre— 20 er også bare et tall, som ikke kommer med magiske krefter av noen slag.
Jeg nevner forresten ikke at jeg ønsket meg et spiseforstyrrelses-fritt liv. Drømmer blir ikke til virkelighet når alle vet hva du har ønsker deg. Ssst!

             

1 kommentar:

  1. GRATULERER med dagen :)
    Hurra for deg som fyller ditt år, ja deg vil vi gratulere. Alle i ring omkring deg vi står.... osv osv.... kom ikke på det neste nå i farte her på morgenkvisten :)

    SvarSlett