tirsdag 1. november 2011

A conclusion is the place where you get tired of thinking

Denne uken spiser av meg. Hverdagen er intens, og ting blir bare mer og mer. Jeg står i alt, men har ingen peiling på hvordan i alle dager jeg får det til.
Historiske hendelser fra middelalderen flyr gjennom hodet mitt, og det har de gjort siden midten av forige uke. Hvilken Olav gjorde hva, igjen? For drøye to timer siden ble jeg ferdig med prøven, og jeg tror at jeg har flaks om jeg får en treer- men mest sannsynlig får jeg såvidt bestått denne gangen. Det får duge, uansett. Bare jeg klarer skoleåret.
Norskfaget krever en del konsentrasjon, det også. Jeg sitter her med en analyseoppgave av teksten Luren, fra nasjonalromantikken. Hupphupp, jeg har nådd min lære-nye-ting-kvote for idag. Jeg tror jeg ber om utsettelse til fredag, i tilfelle jeg ikke får skrevet den ferdig innen noen timer.
Bortsett fra masse skolearbeid er jeg i tenkemodus. Tanker om..
Vel, egentlig det meste.
Og det er slitsomt, siden jeg drømmer noe helt sinnsykt masse om nettene også. Ja, det er denne tiden av året igjen der dagene er kortere, mørkere og hodet mitt opplever alt litt dystert. Kanskje opptrapping av Zoloft hadde gjort susen denne gangen- jeg står jo på nesten ingenting, fordi jeg helst skulle sluttet, sånn helt.
Egentlig.

Tips for vinterkuldemørke-depresjon? Thank you very much.


Også har jeg forresten begynt med fantastiske NUTRIDRINKER igjen.
Er ikke livet bare en fest! Månedes luksusproblem er altså å legge på meg.

1 kommentar:

  1. For min del funker det å sove med lyset på!
    Og spise masse D vitaminer! :)

    Og trene, men jeg vet ikke helt åssen det blir å kombinere med vektoppgang da..

    Styrketrening er uansett bra!

    Blargh, snakk med legen din om trening :P

    Klemmer

    SvarSlett