torsdag 3. november 2011

Det fikk jo en kjapp start!


Jeg er nettopp kommet fra et intervju med en journaliststudent her i Trondheim. Fikk mail gjennom IKS om at de trengte noen fort, og siden mitt spontane jeg ikke var i tvil om jeg skulle svare ja eller nei.. vel, du skjønner hva det ble til.
Hun spurte meg om spiseforstyrrelsen og hvordan jeg har opplevd/opplever den. Hvordan den preger hverdagen, og hvordan og hvorfor det akkurat var en spiseforstyrrelse jeg utviklet. Spiller media en rolle i dagens samfunn? Er dèt grunnen til at så mange sliter?

Det føles nyttig å være til nytte.

4 kommentarer:

  1. Synes det er kjempefint at du er med på å bidra til mer åpenhet rundt denne lidelsen. På en konstruktiv måte, vel å merke..
    Forresten så er du til stor nytte for meg også, ved å berike meg med så mange gode ord og ved å være den du er! Er så takknemlig for at jeg har deg, Annemor. Takk for at du er du <3

    SvarSlett
  2. Good job Anne. Folk trenger å vite!

    <3

    SvarSlett
  3. Du kom meg i forkjøpet, hehe :P

    Veldig modig gjort av deg Anne, det står det virkelig respekt av! :-)

    Vi sees vel på onsdag? :)

    SvarSlett
  4. Kjempebra at du stilte opp! Jeg tror at samfunnet og meida for den saksskyld aldri får nok uansett <3 Alt kan bidra til å økt forståelse, og det vil vi vel..

    SvarSlett