søndag 27. november 2011

“Frk. aldri i ro”

Fram og tilbake, hit og dit, rundt og rundt og opp og ned(…)

Det er så forferdelig mye å gjøre. Agendaen er fylt med mange planer, tidspunkt og “må gjøres NÅ”-lister. Jeg tror faktisk jeg begynner å bli litt gal av all planlegging, alle forandringer og annet som plutselig skulle dukke opp!

På torsdag flytter jeg til Voll studentby, og jo, jeg gleder meg masse, men jeg kan nesten ikke glede meg med tanke på alt som skal gjøres før denne dagen. Stress til tusen, kan man trygt si! Jeg må pakke, vaske meg ut av her jeg bor nå, hjelpe herr kjæreste med vaskingen i den gamle leiligheten på andre siden av Trondheim (malvik!). Samt å skru fra hverandre våres møbler, krysse fingrene for at noen vil kjøpe/ha dem før onsdag kveld (!), ringe flyttehjelp og lagringsplass. Kjæreste Tine skal hjelpe meg med å flytte mine siste ting fra Malvik til Tilleråsen (der jeg bor nå) etter jeg har vært på samtale på Østmarka, og i tillegg må jeg få til prøver/innleveringer på skole. Glem ikke at jeg går påbyggingsåret på Lukas vgs i Malvik, og at det går utrolig mye tid til å reise fram og tilbake mellom her og der- Dessuten burde jeg ikke få mer fravær, siden jeg allerede har vært borte alt for mye i starten av skoleåret!! Jeg må nevne en siste ting: Neste uke har jeg også en ballettforestilling i Olavshallen, så jeg har generalprøven midt i all kaos. Damn flott.

Klarte du å henge med nå?
Jeg prøver bare å si at all form for hjelp er hjertelig velkommen!!

Sukk.

1 kommentar:

  1. Oj, dette var ikke lite.. Sjønner du har mye å tenke på ja. Håper det roer seg for deg når du er ferdig med flyttingen å slikt da. Masse lykke til! Ps: Husk å spis imellom slagene da ;)
    - Klem fra meg :)

    SvarSlett