fredag 4. november 2011

Jeg sa det. Noe vil skje, men jeg aner ikke hvordan og når.
Det gjør det hele til en ubehagelig suppe.

Jeg er utenfor min komfortsone.
Føler jeg krysser dypt vann.

Hjemmesituasjonen er tøff, og annet enn at jeg trenger å bo litt for meg selv kan jeg ikke si. Jeg velger å ikke si det her, av personlige grunner. For å ikke kaste informasjon om andre ut i bloggverden.

Jeg flytter altså, jeg er på jakt etter hybel eller bofellesskap i Trondheim.
Håper virkelig jeg finner noe.

En grense var nådd. Det sa stopp, og nå må jeg videre.

Jeg har passert et vanskelig veiskille.
Gjort er gjort. Men vanskelig er vanskelig, så jeg er glad for at jeg har krysset over. Nå kan jeg gå videre. Videre til noe ukjent, sant nok, men ukjent er ikke nødvendigvis verre, dårligere. Kanskje tvert imot.

Jeg har min ryggsekk med bagasje- Det er ikke meg selv jeg er urolig for.

 

 

 

Fuck, dette er vanskelig.

2 kommentarer:

  1. Forstår så godt.. Men det er viktig å følge hjertet sitt, og det går seg nok til, skal du se.

    Husk alltid at jeg er her for deg, og at det bare er å ta kontakt, whenever you need me <3

    SvarSlett