torsdag 3. november 2011

Min nydelige kattepus leter etter hjem


JESSIE.
Hun er en 6årig hunnkatt, steralisert og litt av en kosebamse. Denne kattepusen er snill som et lite lamm. Biter ikke, klor ikke, osv.
Jeg skulle overta henne av mine foreldre, men noe står i veien for det, dessverre. Grunnen til at hun må flytte er at der hun bor, bor det også 5 andre katter. Hun er ikke stygg med dem, men får pga noen småtroll ikke nok oppmerksomhet som gjør at hun heller flytter inn hos naboen der hun er den eneste katten = Mye kos og oppmerksomhet.
Jeg kan ta henne over på søndagen som kommer, og passe litt på henne, men ikke over lang tid.
Jeg bor i Trondheim området, så gjerne ta kontakt med meg før helgen om du er interessert!
 
(Kattedo- og seng følger med. Ubrukt)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar