onsdag 30. november 2011

Unyttige fakta

Om du bryr deg om dette, får du bestemme selv. Men jeg kjedet meg og trengte en pause fra pakkingen! Så…

Min barndomsvenninne gjennom tykt og tynt var Anneroos
Jeg har turnet siden jeg var liten
Er mørkeredd
Danser ballett på Step by Step
Har tre lillesøstre
Aldri vært på fylla
Alltid hatt en katt, eller sju
Kalte mine to marsvin som jeg fikk på 4års-dagen Uk og Puk
Har suget på tommelen til jeg var.. en stor jente
Klarer fortsatt ikke å la en sjarmerende bamse stå i butikken
Har flyttet åtte ganger, og bodd på to forskjellige internat skoler i tillegg
Er imot pels
Leseglad, og kjøper alt for mange bøker
Spiser ikke kjøtt eller egg (sistnevnte fordi jeg ikke kan fordra smaken)
Pleide å gryntelyder da je lo, og det hender ennå
Liker å ommøblere, og blir fort lei av “det samme gamle”
Er livredd edderkopper og elg
Har perioder der jeg er sjokoladebolle-avhengig
Kan finne på å stå på hendene midt på gata
Eller øve meg på ballett når jeg står i kø på Rema 1000
Har slitt med spiseforstyrrelser i mange år
Skriver ned alt som dukker opp i hodet, og lager lister over alt
Danser rundt i huset når jeg er glad
Har hatt perioder der kjærlighet på pinne ble en avhengighetssak
Røyker ikke
Har alt for mange klær i skapet, som jeg gjerne finner ut på flyttefot
Hei, jeg visste ikke at jeg hadde denne genseren!”
Jeg ble mobbet i mange år, bl.a. for mine ører og fordi jeg var tynn
Hater romantiske komedier, men ser på mange når jeg kjeder meg
Har lest Wallanders “Før frosten” på tre språk
Går rundt med teppe og varmeflaske hele året
Har hatt nesepiercing, to ganger, men de falt ut og grodde igjen
Elsker små duppeditter og pynteting
Har aldri nok penger i lommeboka
Spiste opp til 1kg gulrøtter hver dag da jeg var veldig syk, og ble gul
Har prøvd meg på yoga, men klarer ikke å puste riktig
Er frivillig i IKS, og elsker åpne kvelder med flotte jenter på kafe19
Elsker alenekvelder med et glass rødvin og en god film eller bok
Singer i dusjen med min kråkestemme
Kan replikkene til en god del av Wallander-filmene
Min trofaste følgelsesvenn var en høne, Knøtte (MR Grevling tok henne)
Drikker kaffe, og mye annet, med sugerør
Har vært i New York og sett masse teater <3
Vil ha en liten tatoering som minner meg på tida jeg ikke vil tilbake til
Har vært innlagt for anoreksia/bulemi på Capio anoreksisenter
Klarer ikke å fordra rot!
Har lite tålmodighet til strikking, men strikket et teppe som aldri tok slutt
Jeg forstår meg ikke på den norske humoren
Har drukket for mye kaffe og måtte trappe ned pga uroen og angst
Er ikke flink til å kaste ting jeg vet at jeg aldri kommer til å bruke
Blir fort glad i mennesker, og det er både en bra og en dårlig ting
Elsker smaken av hvitløk
Hadde dilla på neglelakk i alle mulige farger i fjor
Er lei av Facebook, men klarer ikke å la være å logge meg på
Bones-fan til tusen, og har hele serien
Husker feriene i Scottland best, selv om jeg var bittelite
Wallace and Grommit blir jeg aldri lei: “Where’s the cheeeese”
Jeg gikk drama og teater på folkehøyskolen Bakketun i Verdal
Og der møtte jeg min kjæreste T
Jeg skal bo på Voll studentby fra og med 1.12.2011
Har en hamster som heter Pesto
Liker levende lys og blomster
Fant på ganske så mange rampestreker som liten jente
Trente mark med Anneroos, for å så mate hønene med dem
Er skoleglad, men samtidig lei av å dra meg dit hver dag
Elsker høye hæler, men ingenting slår gode gamle Allstars og Adidas
Drømmer om å reise jorda rundt
Er en skikkelig familiejente, og savner alle i Nederland
Og ja, jeg er Nederlandsk, og flyttet til Norge i 2005
Våger meg ikke inn på noe gatekjøkken av frykt for bakterier

 
Anne i et nøtteskall.

4 kommentarer:

  1. Hei Anne! :D Lenge siden sist, jeg klarer ikke å følge med på blogger utenom blogg.no jeg.. Håper du har det bra :)

    SvarSlett
  2. Jeg tør ikke gå inn på gatekjøken av frykt for at fettet og kaloriene skal infisere meg og bli tatt opp gjennom huden :P

    SvarSlett
  3. Så mye jeg lærte om deg nå :-) Ha en fin kveld! :D

    SvarSlett
  4. Artig innlegg:) Her fikk jeg vite mye om deg, både morsomme, triste og bra ting. Du virker som ei herlig jente med gode verdier!

    SvarSlett