tirsdag 6. desember 2011

another day passing by

Fordi jeg er glad i min hamster, Pesto.


I dag har vært en helt OKEI dag. Den begynte litt dårlig dog, siden jeg ikke hørte mobilen min før klokka hadde passert ti. Den hadde faktisk ringt hvert femte minutt siden klokka seks, men jeg sove så tungt atte…!! Litt godt i grunn, selv om jeg drømte at x aldri kom tilbake til meg.
Da jeg endelig hadde stresset ferdig og kommet meg på skolen i ellevetiden, viste det seg at vi ikke hadde noe lærer. Det vil si, ingen time før ett! Sukk, så kunne jeg egentlig tatt livet med ro og gjort et forsøk på å få i meg enten frokost eller en næringsdrikk, men nada.
Historietimen gikk forsåvidt greit, men jeg forstår nå at jeg henger etter et helt kapittel, og jeg må jobbe som en gal for å få beholdt denne treeren i faget..
Lyspunkt denne dagen var kaffe med to flotte jenter. Jeg er så takknemlig for at det finnes så gode mennesker i verden. Takk for i dag, begge to! <3
Nå er det på tide å finne sengen, ja, egentlig var det det for et par timer siden. Men det at jeg drømmer så mye ubehagelig og trist i det siste gjør at det ikke er like fristende å lukke øynene.. Satser bare på at en episode med The good wife påvirker tankegangen min, slik at jeg heller drømmer om kriminelle handlinger i andres liv enn mitt eget. Takk Gud for at det finnes serier sier jeg bare.
God natt!

2 kommentarer:

  1. Hadde det veldig hyggelig med deg og!:) håper du får det bra i Nederland:) go jul! Ingvild

    SvarSlett