mandag 19. desember 2011

Back and forward


Det var ingenting å grue seg for, det viste seg da jeg hadde satt meg ned i sofaen etter å ha sagt navnet mitt og hilset på denne Jens personen. Han lurte på om jeg kunne fortelle litt om hvordan tilstanden er nå for tida. Begynte altså å forklare, alt.. Han mente at “prosjektet” deres på post 4 ikke er noe for meg, siden det er en ventetid på minst et halvt år akkurat nå. Ja jøss.
Kom fram at jeg skulle bli henvist til forskjellige steder for en innleggelse etter jul. Bare for å få ting på plass igjen. Få litt orden og oversikt over situasjonen, og venne kroppen min til optimale mengder med mat. Kanskje angsten forsvinner med tryggere rammer rundt meg?
Skolen skal så klart også fortsettes med. Å kunne fulføre videregående er en stor motivasjon, og jeg vil ikke at det skal bli tatt ifra meg. Mulighetene kan være døgnbehandling på Nidaros dps, eller innleggelse på RKSF i enten Levanger eller på Stjørdal. Ellers så ble vel Tiller også nevnt, men jeg vet ikke riktig der…
Godt at det skjer noe. Jeg nekter å snuble igjen. Takker så inderlig mye for at jeg får så mye hjelp til å reise meg opp igjen denne gangen.
Thank ya all.
Kvelden skal tilbringes i et rom som lukter jul og tøymykner, men en kald eplecider, litt å spise, Stella, og en god dose Ally McBeal ♥

3 kommentarer:

  1. Så bra at du blir henvist!!! Stolt av deg som tar ansvar og setter foten ned og ber om hjelp! Stolt av deg!
    Hvor lang vei har du når det gjelder vektøkning? Stolt av innstillingen din - stor motivasjon! :D kos deg i kveld :D hugs

    SvarSlett
  2. Heltinne: Takk! Du er kjempe flink selv, jeg har alltid beundret deg ;-) Når d gjelder vektøkning så har jeg ca 7 kilo å legge på meg for å få en bmi på ca 20-20,5 (det capio anbefaler, og hvor jeg har ligget stabilt tidligere). Et stykke å gå, skummelt, men nettopp det jeg ønsker hjelp til. Denne hverdagen er ikke noe å holde på med over tid nemlig ;-)

    Klem

    SvarSlett
  3. Så godt å høre at det gikk bra og at du blir møtt med god støtte, det betyr så utrolig mye.. Håper du hadde en koselig kveld :)

    *klemmer*

    SvarSlett