lørdag 10. desember 2011

En dag på post A3

Vel, overleve må man jo.

Kjøpt litt stæsj idag.
Sokker, pastiller/tyggis (lenge leve aspartam?), Fransk manikyrsett fra Depend, Dag 2 og Det nye.

Tja, noe må man jo.
Eller går dagen stort sett til mat, hvile og te/kaffe i store mengder.
Sånn egentlig går det ganske så fint med meg. Mange spør hva som egentlig har skjedd. Ingen fare- jeg har bare drevet meg selv litt for hardt i det siste, og det var ikke uventet at jeg skulle komme til denne lille “knekken”. Det finnes grenser for hva en kropp (som i mitt tilfelle har vært gjennom en god del i disse 20 årene) kan tåle av stress og andre påkjenninger. De siste måneder har gått til flytting flytting og atter flytting. I tillegg kom denne tøffe skolehverdagen som hverken psyken eller kroppen er vant med lenger, balletten på fredager, generalprøve og forestilling forige helg, psykologtimer på Dps-en, hverdagslige duppeditter som matlaging og rydding (jeg har tvangsmessige tendenser til å overdrive rengjøringen til tider). Jeg kan plusse på kreftene jeg bruker på å komme i kontakt med mine gjemte sosiale antenner, og ivrige timer med IKS eller på kafeer.
Alt i alt har jeg det ufattelig godt. Jeg har mestret å være sosial, har klart å skaffe meg et nokså stort nettverk av venner og bekjente, trives med ballett, på skole og stort sett med alt annet som hører til min hverdag i Trondheim.
Nå gjelder det å finne tid til å hvile og spise litt ekstra godt, og så skal jeg komme frisk tilbake etter juleferien. Høres det ut som en plan?
Jeg synes.

9 kommentarer:

  1. Det høres ut som en god plan Anne;)

    SvarSlett
  2. Håper du får til å hvile deg. Stor klem

    SvarSlett
  3. ta den tiden du trenger til å hente deg inn igjen <3

    SvarSlett
  4. hørse ut som en god plan, du e bare flink og utruli tapper, ta vare på dæ sjøl<3 klæm

    SvarSlett
  5. Høres ut som en god plan. Du må slappe godt av og ta vare på deg selv.. Og godt å høre at det går bra :)

    *klem*

    SvarSlett
  6. ÅÅÅÅ, godt å høre lille!
    vi snakkes etter juleferien og så må du bare puste inn nesa og ut munnen
    Og prøve å komme på yoga med meg over nyttår! :D

    SvarSlett
  7. En god plan synes jeg. Godt du blir sett og tatt vare på :)

    <3

    SvarSlett
  8. Håper du har det bra der vennen <3

    SvarSlett