søndag 18. desember 2011

Fail x1000

Okei, så nå er layouten min skikkelig fucked up. Hurra. Sånt skjer når man aldri klarer å bestemme seg for noe, og atter en gang prøver å forandre bloggens utseende midt på natten. Gad, at jeg aldri lærer! Lenge leve optimismen.
Grunnen til at jeg ikke sover må vel være at jeg gruer meg sånn passe til timen med ene Jens fra post 4 i morgen. Hvem er han, hva vil skje, hvordan blir tiden framover(…) Som tidligere nevnt takler jeg ikke uvitenhet. Og når det gjelder denne saken.. Vel, jeg vet ingenting. Zero, niks, nada bladida.
Våkne timer på mørke natten fører til unødvendige inntak av aspartam-holdige søtsaker, og rastløshet. Sannsynligheten er stor for at jeg begynner å grine når mitt lager av Lakerol og Dent har blitt fordøyt, akkurat som da jeg gråt over en tom kaffekanne for noen uker siden. Hurra for dèt også!
Som du ser er jeg sprudlende fornøyd over å ikke få sove. Gsegtkytgkerygtfdhjv!!!!!
Forresten så har jeg lyst å sette på to tre eller fire klesvask, lakke neglene mine, drikke masse te med enda større mengder suketter, prøve mine nye klær, pugge matte og dra på skole i morgen for å så hoppe inn i mattetentamen, m.m. Lista er lang, og jeg kan bare drømme videre, for det eneste som kan bli relevant her og nå er teen. Twinings te, med kokossmak er min nyeste investering.

Vel… tilbake til real life:
TV serier skriker etter min oppmerksomhet!

1 kommentar:

  1. Har forandret min blogg også noen ganger, må liksom finne noe som man føler passer til seg selv..
    Det å ikke vite hva man går til er det værste jeg selv vet, håper timen går bra.. Masse lykke til..

    *klemmer*

    SvarSlett