fredag 9. desember 2011

Innlagt

skrevet på torsdag.

Natt to på akuttposten, Østmarka.
Flotte greier.
Jeg har det fint, no need to worry.
Jeg sov i hele tretten timer da jeg først kom.
Supert.
Hverdagsstresset ble litt for mye, og søvn en av de tingene jeg fikk for lite av. Maten.. er maten.
Nå blir jeg nødt til å se ferdig sesong 1 av The good wife.
Oppe til midtnatt.
Ville bare gi beskjed.
Ooog, takk til en god venninne for besøket jeg fikk i dag-

Samt babysitting for min hamster
THANK YOU DEAR!

9 kommentarer:

  1. Håper du får hvilt ut og får det litt bedre. Bare å si ifra om du vil ha besøk :)

    SvarSlett
  2. Huff... :( god bedring <3 lytt til kroppen, hvil <3

    SvarSlett
  3. Bruk tiden godt, ta vare på deg selv og samle kreftene dine igjen. God bedring søte. Mange klemmer♥

    SvarSlett
  4. Godt du er i trygge omgivelser, slapp av, hent deg inn igjen.

    Take care <3

    SvarSlett
  5. Ta vare på deg selv kjære deg, kanskje er det denne innleggelsen som trengs for å gjøre det lettere for deg i etterkant. Stor klem <3 Og du? om det er noe du trenger (tyggis eller annet) er det bare å si fra, jeg bor 2 min unna deg, hihi :))

    SvarSlett
  6. SV: det er klart jeg kan stikke innom med både det ene og det andre, pluss et besøk såklart :) er det noen typer tyggis/pastiller du foretrekker?

    Klem! det er bare å si ifra når det passer for deg, du har vel rutiner du må følge osv :)

    SvarSlett
  7. Whii, den er grei vet du :))
    Usj, i morgen på dagen skal jeg på julehandel med mamma dessverre.. men, det passer på kvelden til meg da, om det går greit? :)

    SvarSlett
  8. SV: Da kommer jeg mellom 19-20 engang! og du må huske at om du blir sliten eller kjenner at du ikke orker er det ingen skam å si i fra :)
    har du et nummer jeg kan nå deg på? :) (kan sende på facebook såklart?)

    SvarSlett
  9. Tenker på deg vennen! Husk at du fortjener å ha det bra, håper du klarer å ta imot hjelpen du får <3 klem!

    SvarSlett