tirsdag 20. desember 2011

Lenge leve latskapen

Jeg blir flau når jeg sier det høyt. Klokka er snart fem på ettermiddagen, og den eneste gangen jeg har kommet meg opp fra min varme seng var da jeg for en time siden skulle hente ferdigmiddag og kaffe. Latskapen er på min side idag.
Ser for meg at det blir vanskelig å sove i kveld også. Døgnritmen er nokså fjern fra realiteten, og jeg forstår nå hvorfor jeg egentlig har planlagt avtaler hver eneste dag. Jeg har jo ingen grunn for å stå opp nå! Sukk.
Jeg våknet av brøyteren da klokka hadde passert 14, og bannet høyt. Hvorfor i svarte etltletkdbdjbgker gidder noen å bråke så pass mye midt på natten! Så spiste jeg sjokolade som en slags brunch, og lukket øynene igjen.
Dagen i dag er uten mening. Senga er for god, og livet frister ikke. Pause. Mmm.
I morgen blir Pesto hentet, og skal jeg møte flotte venninner på Dromedar. Når torsdagen har kommet, skal jeg en tur på skolen for å gi alle en juleklem, og fredagen er dagen jeg har gledet meg til lenge nå! Nederland!!
Så. Da sier jeg bare god natt igjen!

1 kommentar:

  1. Ja noen dager er det bare ikke lett å stå opp, noen dager trenger man en pause fra alt.. Håper du får sove i natt og får en god dag i morra..

    *klemmer*

    SvarSlett