onsdag 28. desember 2011

Little update, da.

Så klarte jeg ikke å holde meg unna fram til 2012 likevel. Fristedet mitt spiller en viktigere rolle enn jeg til tider klarer  å innse.

Jeg har vært litt her og der siden jeg ankom nederlandsk jord, og det har på alle fronter gått rimelig bra. Maten som var blitt til en gigantisk plagsom utfordring i hverdagen igjen har ikke tatt med seg så store problemer utenlands denne gangen, men det er muligens mest på grunn av vektens fravær.
Jeg har spist og spist, hatt noe angst om kvelden som viste seg i form av frykt for vektøkning, men det eneste det har gått ut over er en god søvn. Redselen oppsøker meg når jeg har sovnet og drømmene er ganske så ubehagelige. Natt til i dag f.eks. drepte jeg to jenter, som jeg tror var noen som stod meg nær(...)

Alt i alt klarer jeg meg uansett supert. Jeg gruer meg til å ankomme Norge igjen, siden disse "trygge rammer" ikke finnes der riktig så mye, men den frykten tar vi senere. Jeg har hatt to koselige dager hos min skjønne venninne (hvor jeg var i jula), noen netter hos ei kusine og hennes lille familie, og idag ankom jeg tante og onkel. Jeg har endelig fått lest ferdig en bok, begynt i en ny, gått i mitt livs høyeste hæler og følt meg feminin til tusen. Ellers har jeg tenkt gjennom livets små utfordringer, felt et par tårer, men for det meste gått med et stort smil rundt munnen. Er ikke livet ganske flott bak demonens fasader...!

- Bilder følger mest sannsynlig på det nye året! (samt nyttårsforsettene som jeg faktisk har bestemt meg for å lage i år.. så sant realistiske nok til å gjennomføres, tenker jeg).

1 kommentar:

  1. Flott at du har klart det så fint :-) stå på vennen <3 godt nyttår også <3

    SvarSlett