torsdag 15. desember 2011

Moments

Negative hendelser kommer av seg selv, det finnes det mer enn nok av. Positive øyeblikk må man skape selv. Dette har jeg gjort i dag!
Først ruslet jeg og kjære W. rundt i byen. Sett på masse fint, men uten særlig kjøpe-lyst (noe som i grunn er ganske greit). Kjøpte en litt lengre internettkabel slik at jeg nå slipper å sitte med problemet av å ha pcen langt bort i hjørnet av skrivebordet. Praktiske greier, nødvendig i den grad at jeg slipper å ha dårlig samvittighet over mitt av og til unødvendige pengebruk. Spiste litt lunsj på kafe sammen, og hadde det egentlig bare veldig hyggelig. W, om du skulle lese dette, så må du vite at jeg setter utrolig stor pris på deg som venninne! Du er rett og slett herlig :-)
Da ettermiddagen hadde kommet var det på tide å finne fram kjolen. Jeg tenkte at jeg fortjente å føle meg litt finere kledd enn vanlig. Det er egentlig en skikkeligg boost for humøret å føle seg litt fin en gang i blant. På’n med litt sminke og parfyme, og så tok jeg turen til Bær og Bar på Solsiden, hvor jeg møtte søteste Øygunn og Tine. Jeg er stolt av å kunne fortelle at jeg aldri har vært full, men det er jammen godt å kunne unne seg en Irish Chocolate og en Sex in an appletree på en torsdags kveld! Nam, jeg storkoste meg i godt selskap. Julebord på våres måte, haha. Dette må gjentas.
Nå sitter jeg hjemme med masse positiv energi, og gleder meg til å krype under dyna for å se litt på How I met you mother. Satser på en god natts søvn, og en god dag i morgen også.
Maten ser jeg tilbake på som litt så som så, men jeg gjør nå det jeg kan. I morgen gir jeg kostplanen et forsøk til.
God natt!

3 kommentarer:

  1. Hørtes ut som en fin og koselig dag, slike dager er viktige. Håper du får en like fin dag i morgen..
    Utrolig å mye det kan gjøre bare å pynte seg litt ekstra, viktig :)

    *klem*

    SvarSlett