søndag 4. desember 2011

Monster & co. på “ødelegg-annes-humør-besøk”

Generalprøven (ballettforestilling i Olavshallen i morgen!) gikk jo rett vest. Søren altså. Æsj! Fikk låne en eller annen vest som var gigantisk og irriterende. Hver gang jeg snudde meg fikk jeg den opp i trynet, og i stedet for å konsentrere meg om rutinen, ble jeg helt fokusert på denne helsikes vesten. Snublet i egne føtter, hoppet for tidlig, snudde feil vei, osv osv. Jeg er så forbannet over mine egne prestasjoner i dag, at jeg finner ikke de riktige ordene!
BLÆH.
Nå er det tilbake til å så kjære Martin Luther, som forresten skal leveres på it’s learning i kveld. Om jeg har kommet langt? Nada! FML.
Dette er ikke dagen min.
Vil bare SOOOOOOVE.
STOPP hverdagen.
Jeg og Nasse her, vi tar en pause fra livet i dag.
Grin i vei, forbanna monster.
I dag orker jeg ikke jage deg til helvete.
BLÆH!

1 kommentar:

  1. Vet ikke hvordan det er på ballett, men på teater så er det litt sånn at generalprøven skal gå litt dårlig... Dårlig generalprøve = bra premiere! Lykke til!

    SvarSlett