onsdag 21. desember 2011

Siste uka i bilder


Te og Cottage cheese: Bedre frokost finnes ikke. Nomminom!

..og Pesto er så klart helt enig.
Matmomsen min.

Voll gård har skjønne vesen, og de må kysses!

Marie og jeg sjekket ut hundehuset..

Og denne “kløende-genser-tabben”, så klart.


Til syvende og sist har jeg igjen brukt firehundre spenn på hudkrem med håpet om at jeg denne gangen ikke reagerer med en voldsom allergisk reaksjon. Apotekdama nærmest tvang meg til å kjøpe begge(…)
Denne er bra, ja den må du ha! Og denne til armene, bena, bladibla…”
–Går så rett til kassen uten at jeg får tenke meg om, og taster inn beløpet:
398 kr.
“Denne vil du ikke angre på, å nei”.

Oh gud, la dette være bra greier!

1 kommentar:

  1. :D Herlig! :D
    Hva pleier du ha til cottage cheese, eller spiser du den slik den er? :)

    Håper virkelig du ikke får noe allergisk reaksjon! :)

    SvarSlett