søndag 18. desember 2011

Sosialisering.. flotte greier.

Hva skulle jeg gjort uten alle snille mennesker rundt meg? Jeg er så forferdelig stolt og glad for at jeg har klart å skape meg et så pass stort nettverk her i Trondheim i den perioden jeg her bodd her. Det gir meg trygghet. Det, og ikke minst glede. Jeg er super sosial for tiden. Føler at jeg må ta igjen fra alle de tapte år der verden ikke kunne brydd meg mindre. Jeg kjenner at det er sånn det burde vært, for mange år siden.

I går hadde jeg herlig besøk av en nydelig jente, og det er virkelig supert å kunne snakke i ett sett i fire timer..! Herremin, takk for at jeg har fått lov å bli kjent med deg kjære Marie!

Ellers så gikk dagen idag nokså fort. Jeg sov utrolig nok til klokka var tolv på lyse dagen, spiste cottage cheese med nøtter og goyibær + alt av krydder og herligheter som hører til hvert måltid, og så var det å møte Antonie i byen. Kaffe på Choco boco, og så videre til Nova for å se…
NØTTEKNEKKEREN! Hjerte, hjerte hjerte! Og ikke bare en film, nei. Det var live fra Russland. Fantastisk opplevelse. Ble revet med i stykket må jeg innrømme!
_______________________________________
Jeg beklager at skrivelysten er så å si borte, men ordene er nesten ikke-eksisterende i dag. Sukk. Får vel gjøre opp for det med noen bilder fra i går da.

Voll gård. Fantastisk plassering av studentbyen!!


Voff?


Fine Marie!


Bling bling 


Blogges mer når ordene strekker til!
Anne

1 kommentar:

  1. Et koselig innlegg som jeg ble glad av å lese. Godt at du har et godt nettverk og gode venner :)Kose deg videre.

    *klemmer*

    SvarSlett