tirsdag 20. desember 2011

Tabbe etter tabbe

Jeg kjøpte en ufattelig god og stor strikkegenser på Gina Tricot i går.
Bare se:

Dessverre lærer jeg aldri. Tingen inneholder..

ULL!
Og ull er noe (ikke le) jeg ikke tåler. Ikke i det hele tatt. Denne sier at den er lagd av 10 prosent angora ull. Supert! Den klør og den klør, men jeg nekter å ta av meg genseren. Kanskje jeg blir immun til slutt? Nei, seriøst. Dårlig kjøp. Jeg må virkelig begynne å lære meg at selv den minste prosenten ull gir meg en rød og irritert hud, og at jeg heller må lete videre. Det finnes tross alt flere gode gensere her i Trondheim..

5 kommentarer:

  1. Håper du får tak i en god og varm genser som ikke klør <33 Klem

    SvarSlett
  2. Den så god og deilig ut! Men så kjedelig at du ikke kan bruke den.. Håper du finner en ny god og varm genser som du ikke reagerer på:)

    ps. For et nydelig design du har nå!

    SvarSlett
  3. Det var en fin genser, men hjelper ikke hvis den klør og klør... håper du finner en god, varm og fin genser som ikke klør :)

    *klem*

    SvarSlett
  4. hahah, da er du sånn som meg xD
    Jeg har kjøpt en sånn type genser til meg selv fra mamma til jul, så er spennt på om jeg holder ut i den xD
    Men den der var ille fin da :D
    KLEM <33

    SvarSlett
  5. Oj, så tynn du har blitt :O Håper det går bra med deg <3

    SvarSlett