onsdag 14. desember 2011

Trygge rammer forsvinner

Da var det ut i verden igjen.
Er det noe jeg har lært under dette oppholdet er at det mangler mennesker med kunnskap i helsevesenet. Det begynner å friste å studere sykepleien eller psykologi…

Men jeg er takknemlig for den uken jeg har hatt muligheten til å være her. Trygge rammer og litt støtte var vel egentlig det som skulle til. Jeg er jo oppegående nok til å vite hva jeg må gjøre for å klare meg i hverdagen, men når energien er lik nul.. Vel, da er det ikke like enkelt å gjennomføre disse kloke og fornuftige tanker.
Takker for litt mer energi og nye krefter, samt besøk av alle dere som var innom. Dere betyr masse for meg!

2 kommentarer:

  1. Godt å høre at du hadde utbytte av uken din på Østmarka. Lykke til :D

    SvarSlett
  2. Noen ganger så trenger man en liten pause fra alt, og jeg håper du har fått ladet batteriene og er klar for å komme "ut i verden" igjen.
    Ønsker deg lykke til videre♥

    SvarSlett