tirsdag 13. desember 2011

Utskrivelsen.

I morgen blir jeg utskrevet fra akuttposten. Blandede følelser angriper meg fra alle kanter, og skaper urolige omgivelser i hodet mitt.

Men jeg takler det. Holder meg sterk, og tenker på alt jeg har lært. Må ikke skyve vekk realiteten, men heller ta den til meg og se på kriseløsninger som kan taes i bruk dersom jeg snubler over mine egne føtter igjen når jeg er hjemme på studentbyen. Livet kommer dessverre med utfordringer, og slikt burde man finne seg i. Jeg tenker at så lenge jeg holder meg til kostplanen, så står jeg i hvert fall med begge føttene godt plantet på jorda. Om jeg følger planen fra punkt til prikke, så skal dette gå uten problemer.

Jeg kjenner spiseforstyrrelsen. Jeg vet hvor sleip den er. Herr Monster og Frk. Angst vet om mine svake punkter. De vet så alt for godt hva de skal tråkke på når jeg ligger nede, for å holde meg der eller sparke meg i et enda dypere sort hull. Det er tøft. TØFT TØFT TØFT. Men så liker jeg å tro på hva dere rundt meg sier..

Jeg kommer til å takle disse utfordringer.

Jeg er tøff selv.

5 kommentarer:

  1. Masse lykke til i morgen! Bruk dagen i dag for alt den er verdt og tenk på hva som holder deg oppe. husk du er sterk du også, og du kan knekke spiseforstyrrelsen <3

    SvarSlett
  2. lykke til i morra.
    jeg heier på deg!

    SvarSlett
  3. Lykke, lykke til på utskrivelsen! Tiden før utskrivelse er alltid veldig skummel og ofte litt vond - men som regel går det mye finere når man først har kommet hjem igjen. Jeg tror du kan klare deg veldig bra, og bare det at du ser det selv er en stor styrke! Igjen, lykke til ♥

    SvarSlett
  4. Håper det gikk greit i dag, og yes, you can do this <3

    SvarSlett
  5. Masse lykke til.. Dette klarer du, du er sterk. Og husk at når du føler deg liten og redd, så har du de sterke sidene, de forsvinner ikke, selv om det føles slik, men de er alltid der og er deg :)

    *Mange varme klemmer*

    SvarSlett