lørdag 28. januar 2012

Årets yndlingsfilm, uten tvil

Black swan
*hjerte*

Fantastisk. Filmen jeg kan se om og om igjen, uten å bli lei. Hver gang ser jeg nye ting. Små, detaljerte scener som er fylt til kanten med psykologiske ideer. Den får meg til å tenke. Ganske alvorlige temaer blir tatt opp i denne filmen, og det gis et godt bilde av hvordan psykisk helse kan være forferdelig vanskelig når problemer dukker opp. Spiseforstyrrelsen vises, strevet etter perfeksjon.. Jeg blir revet med i denne voldsomme bølgen av følelser, selv om jeg har sett Black Swan mange ganger før. Den anbefales for alle som er glad i psykologiske thrillere.

Ballett (Svanesjøen!), Natalie Portmann, psykologi, og dessuten en thriller uten like.
Hva mer ønsker man?





- Jeg tror jeg må skrive ned noe mer dyptliggende tanker rundt denne filmen når hjernen min fungerer, haha. Jeg skal nok få tilbake min forfatterånd en vakker dag..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar