søndag 22. januar 2012

I think I have a problem. I think I think too much.


Som jeg sa- jeg tenker rett og slett for mye! Hjernen jobber overtid, mens kroppen viser fingeren og nekter å finne seg i noen som helst form for aktivitet. Om det så gjelder skolearbeid (Oh dear, særemne skal leveres i morra!) eller matlaging, trening m.m. For et ork, alt sammen. Men hodet kjører sitt eget løp, uavhengig av hva kroppen mener.
Det fine er at det faktisk bare fortsetter i drømmene (mareritt er mer korrekt)!

5 kommentarer:

  1. Åh, I feel you! Veldig slitsomt og energitappende.
    Håper det vil bli bedre snart ♥

    SvarSlett
  2. KarianneD: det er det! Føler jeg har løpt marraton når jeg våkner om morran! :O

    SvarSlett
  3. Særemne må bare bli som det blir for min del...Nå har jeg skrevet hele helga...men blir ikke bedre...æsj <3

    SvarSlett
  4. uff, det er så utrolig irriterende og slitsomt med en duracell av en tankegang og en kropp som helst bare vil slappe av! håper det roer seg, og at du fokuserer på det du orker og finner lystbetont og meningsfult :)

    SvarSlett