onsdag 11. januar 2012

Something to change

Noe må forandres i hvert fall. Akkurat nå er ukene ingenting annet enn en stor smørje av hverdager som jeg ikke har orden på. Skolearbeidet flyr meg rundt ørene. Frustrasjonen over å ikke få til noen ting vokser på minuttet, og selv om jeg i grunn klarer meg greit nok i fagene (med tanke på fraværet), så er negative tanker dominerende og ødelegger for motivasjonen. Noe som viser seg i at skolen blir vanskeligere enn det egentlig skulle vært dersom jeg hadde vært litt mer positivt innstilt. Plutselig er man i denne onde sirkelen igjen.
Tankene melder seg. Hva om jeg hadde meldt meg på et treningssenter igjen? Fått overskudd, og dermed ork til å lage ordentlig mat, ordentlig mat. Ikke bare tomme kalorier, kun fordi man må opp i vekt, og det finnes ingenting annet som frister en Narvesens sjokoladeboller. Litt ekstra styrke i kroppen hadde ikke gjort noe. Dessuten hjalp det meg masse i sommer. Gikk opp i vekt, uten å få alt for mye angst. Fikk i tillegg bedre immunforsvar, mer energi og et bedre selvbilde. Alstå, mindre spiseforstyrrelse pregede dager. Hva mer kan man ønske seg.
Hva om..?

3 kommentarer:

  1. Det gjorde jeg i dag. Meldte meg inn på treningsstudio altså :)

    <3

    SvarSlett
  2. Håper du finner ut hva som er best for deg <3 :-) Det er bare du som kan vite det vet du :-) klem! Det går jo an å melde seg inn og fungerer det ikke så får du nok legen din til å melde deg ut.

    SvarSlett
  3. Jeg syns det høres ut som en veldig god ide jeg, det å melde seg inn på treningsenter. Hvis det gjør deg godt og gir deg energi og overskudd, slik at du også orker å lage ordentlig og god mat som kroppen din har nytte og glede av, og som følge av at du trener litt og spiser godt og bra kommer deg litt opp i vekt uten å få for mye angst av det. Ja, jeg syns det høres ut som en bra plan, Anne ♥
    Lykke til!

    SvarSlett