fredag 3. februar 2012

Ballett ballet, thaaaank U lord!

Ready to dance!


Dagen jeg har gledet meg til i en hel uke har endelig kommet igjen.
I kveld er det ballett på Step by Step! Hurra!

Endelig noe å krydre dagen med. Jeg synes at dagene her på DPSen stort sett går i ett. Spise, hvile, spise, hvile, spise.. Du ser mønsteret? Det er nok mest opp i hodet mitt. Rent psykisk å føle at jeg bare spiser hele tiden. Men virkelig, hvem hadde ikke blitt lei av brødskiver med ost til så å si alle måltider? Jeg har ikke ork til å gjøre skolearbeid (selv om jeg har bøkene mine her. Optimist), ikke gidder jeg å være kreativ på noe som helst måte heller. TV er uaktuelt, dog jeg har flatskjerm på rommet mitt. Jeg har for lengt skjønt hvorfor jeg egentlig sluttet å se på tven. Gud, så mye reklame og dårlige programmer! He he. Alle mine film har jeg dessuten sett ti ganger, så det er bare i tilfelle det blir krise.

Jeg kjøpte nylig "Friends with benefits". Haaaaaaalo, genial film. Slår alle romantiske komedier. Hater engentlig den type filmer, men i denne filmen gjør de jo faktisk narr av alle tåpelige klisjeer. Mitt nivå når det gjelder spøk. Lo meg gjennom hele filmen. Bare å besøke meg på posten om du har lyst å se filmen, hihi.

Lite som skjer, ser du.

-  Den eneste nyheten er at jeg har blitt en racer i vollyball, noe som egentlig er helt fint.  Får ut energien som alle brødskiver gir meg, og løper som en gal bikkje etter ballen.


                                 Voff


3 kommentarer:

  1. hehe, må le litt av deg anne. Du er litt morsom når du skriver. Jeg vet det er tøft, men du er en tøffing.
    Heier på deg

    Er du på nidaros?

    SvarSlett
  2. Jeg vil gjerne se filmen! (Les: Jeg vil komme og besøke deeeeg <3)
    Sender deg sms snart :-)

    SvarSlett
  3. Frida: Hihi, tja, må ha litt humor for å komme seg gjennom dagene ;-) Er på nidaros, ja.. Har først og fremst to uker til her (vært her 1 uke nå) og så får vi seeee...

    E: Jaaa, glede!! <3

    SvarSlett