onsdag 29. februar 2012

En vanskelig start trenger ikke nødvendigvis å ødelegge slutten



Som du ser. Man hopper og danser litt, glad fordi det ordnet seg med skole, og ikke minst takket være en koselig kveld med jentene på IKS. Dessuten trengte kroppen min kveldsmaten sårt, og nå er det okei å stå på bena igjen også. Woop woop, livet er ganske greit iblant. Det er faktisk ikke så mye som skal til.

Dagen startet med angst og tvangshandlinger, stress... rett og slett tungt. Men jeg jobbet meg gjennom det denne gangen også, og kom meg på skole i to-tida. Møte med kontaktlærerne mine og psykologen. Karakterene fra første termin var akseptable firere, og vi ble enige om at jeg kommer til å fortsette med engelsk og matematikk. To fag som jeg tror jeg klarer meg med, og som ikke krever masse konsentrasjon til lesing og den slags. Matten er bare å pugge, prestere på prøvene og tralala, og engelsken vil sikkert kreve litt mer, men jeg har tro på at det ordner seg med min viljestyrke og motivasjon til å hvertfall få bestått i noen fag dette året. Jeg har lagt fra meg følelsen av å synes det er et nederlag å, igjen, ikke klarer hele skoleåret.. Sånn kan det gå. Jupp.

Whatsoever- jeg kom meg hjem igjen, hadde litt kvalitetstid med herr kjæreste, og dro så videre på IKS. IKS gjør alltid godt. Herlige jenter, god te og kaffe, og rett og slett bare kos og prat om alt mulig. En skikkelig boost for humøret. 

Sånn ser man bare. En dårlig start på dagen trenger ikke nødvendigvis å spille noe rolle for resten. Denne dagen hadde en ganske så grei slutt, og nå skal jeg kose meg med en film før jeg legger meg i senga.

G´night. 

3 kommentarer:

  1. Hurra! Så fantastisk! :D

    masse klemmer

    SvarSlett
  2. Din stå-på-vilje er til å beundre sterkt! Her viser du at selv den tyngste dagen kan bli god! God helg Du <3

    SvarSlett