søndag 19. februar 2012

Hvor blir det av mandagen?

Sånn bortsett fra at jeg har en skikkelig lat-søndag og tilbringer store deler av denne dagen i senga, er det egentlig helt OK å være meg. Først og fremst må jeg nevne at jeg har vært en skikkelig flink pike med tanke på maten, og jeg har dessuten øvd meg litt på ballett. Helt til jeg ble så forferdelig utmattet at jeg sovnet med ballettklærne på(...) Jeg bråvåknet såklart av at ei fra personalet låste seg inn på rommet mitt for å jage meg opp til kantina. Middag next. Yay. 

Selv om jeg er mindre angstpreget i dag, sliter jeg likevel med ubehagelige tanker som "hva om jeg går opp i vekt, nå blir jeg feit" osv osv. Det er litt slitsomt i lengden. Spesielt fordi det er nettopp vektøkning jeg trenger. Innerst inne ønsker jeg meg jo noen ekstra kilo, bare fordi jeg vet at jeg vil få det fysisk mye bedre.  Når slike tanker dukker opp er det vanskelig å fokusere på noe annet. Kanskje jeg skal bare skal nullstille alt, og se på en film i stedet? Noe så enkelt som Breakfast at Tiffany´s.. Kanskje det, ja. Men dagen er fortsatt lang, selv etter en film eller to.

Helst skulle jeg bare ruslet rundt som en liten ballerina og danset ut denne lange, kjedelige søndagen.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar