onsdag 8. februar 2012

Legetime og livet


Jeg skal til legen idag. Enkelt og greit. Føler meg litt dehydrert og slapp, og vil sjekke hvordan kroppen egentlig har det. Jeg priser meg lykkelig med noen som stiller opp og følger meg dit. Det er kjedelig å dra den lange veien fra Lade til Malvik. 

Dagene har vært tunge og treige den siste uken, og spesielt de siste to- tre dagene. Jeg vet ikke riktig hvorfor, men alt kjennes ut som et ork. Også det å spise. Tygge og svelge. Helsen spiller ikke på lag med meg, og det sliter på fighter-lysten. Jeg er så sliten bare. Men jeg vil vil villlll så gjerne ut av dette. Gå opp i vekt, bli frisk og rask igjen. Det er frustrerende, hele situasjonen jeg er opp i nå. Tanken på at jeg har litt over en uke igjen på seksjon 1 skremmer meg, samtidig som jeg gleder meg til å komme meg vekk fra dette stedet. Jeg er rastløs og engstelig. Følelser jeg helst skulle vært foruten. Jeg har kjempet så hardt de siste årene, i opp- og i nedturer. Hvor er resultatet når jeg ønsker meg den. Så inderlig!

Jeg gir ikke opp, altså. Selv om jeg virker oppgitt (noe jeg ærlig talt må innrømme at jeg er) og er lei av å kjempe, så kriger jeg videre. Til hva... Jo, livet som den burde være. 

Men det er TØFT. 
Herregud, det er så tøft.

1 kommentar: