søndag 5. februar 2012

Motivasjon

 <3 Ballet- Ingenting annet kan få meg til å gi slipp på det vonde og slitsomme i hverdagen som ballett på en fredagskveld

<3 Skole- Drømmen om å fullføre videregående slik at jeg kan begynne å studere noe jeg liker holder meg på bena

<3 Ambisjoner- Hva skulle man gjort uten? Så lenge man ikke stiller for høye krav er ambisjoner veldig fine å ha

<3 Kjærlighet-  Å ha en som elsker deg for den du er

<3 Vennskap- Jeg hadde ikke klart meg uten alle fantastiske mennesker her i Trondeheim

<3 Drømmer- Dag eller natt, gode eller vonde. Livet hadde vært kjedelig uten

<3 Bøker- Å lese hele helgen er noe jeg ser fram til

<3 Filmer- Min måte å forsvinne litt fra jordkloden, drømme seg vekk i en verden der alt er mulig

<3 Reising- Verden er så stor, det er så mye mer å se

<3 Skriving- Noe jeg ærligtalt ikke hadde klart meg uten er å skrive ned mine tanker og følelser

<3 Sjokolade- Gir meg lykkerus

<3 Kosebamsen- Er med meg overalt. Noe mykt å holde i når livet er kjipt gjør underverker

<3 Håp- Uten håp, ingen vits å kjempe

<3 Optimisme-  Ting vil bli bedre

<3 Pessimisme- Le av dine feil, gjør narr av deg selv. For meg er det en måte å overleve vanskelige tider



<3 Tro- Jeg tror at alt det negative kan brukes til noe positivt
<3
<3




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar