søndag 5. februar 2012

Og man klager på været. Hva ellers kan man gjøre?


Jeg savner sommeren. Stranda og solen.
Være energisk, ingen mangel på D-vitaminer.

Å gå barbeint i sanden. I singlet og haremsbukse. 
Kjenne sanden mellom tærne, fingrene og i maten.

Jeg lengter etter varmen.


Jeg tror jeg bor i feil land. I hvertfall når det gjelder været. Misforstå meg rett. Jeg er glad det finnes noe som forskjellige årstider. En setter sannsynligvis mindre pris på solen når den er der 24/7, hele året. Men denne kulden.. den plager meg. Den gir meg mangel på D-vitaminer. Jeg er trøtt konstant, og daglige gjøremål blir et ork. Sengen er noe av de få tingene som frister. Frisk luft minst. Lei av skihopp og skiskyting, heia norge og buuuing til TVen.

Nå er det rett og slett på tide at det blir vår.

Det var dagens klaging.
Amen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar