onsdag 15. februar 2012

Optimist-pessimist

Hei hå, hvor ble det av optimismen? Hvor nevnte jeg at jeg har vært på kino med min kjære på søndag, så på Pus med støvler og lo gjennom hele filmen fordi pusen er så skjønn og tullete? Spiste godteri fra boks og ble kvalm så jeg så grønn, for å så gå ut for å spise middag på Tulla Fischer? Når nevnte jeg at jeg har hatt en fantastisk time på ballett sist fredag. Masse oppmuntring. Og hvorfor har jeg ikke skrevet at jeg har fantastiske venner rundt meg. At hver dag i snart tre uker, så har jeg fått meldinger med spørsmål om jeg ville ha besøk eller trengte noe? Hvorfor er det så lett å gå fra optimist til pessimist? Det må jeg jo snu..

Vel. Akkurat nå sitter jeg rett og slett bare med en intens frykt for samarbeidsmøtet som er om litt under to timer. Mange folk i et lite rom. Brrr. Takk og pris for T som informerte meg om at han sitter på bussen på vei hit. Noe trygghet må vel være lov å ha? Uansett- for sette på meg disse optimistiske-briller. Kanskje møtet ikke blir så ubehagelig som jeg tror den kommer til å bli.

HEI HÅ.

1 kommentar: