mandag 20. februar 2012

Psyke syke

Heldigvis er også denne dagen snart overstått. Jeg er sliten og tror dessuten at et virus har invadert kroppen min, så mørbanket som jeg føler meg. Jeg har ikke hatt energi til å gjøre noe som helst, men har nå i allefall tvunget meg selv til å ordne opp i all kaos her på bloggen (jeg slet med noen html-koder. søren for noe avansert!).

Jeg har ikke pustet inn frisk luft på så mye som to dager. Snøværet gjør det ikke særlig fristende, og siden jeg har ben som kokt spagetti gidder jeg ikke å tvinge meg selv ut heller. Det eneste som gjenstår er da å syte her. Stakkars lesere. Men hey, that´s life.

Fysisk sykdom setter begrensninger for hva jeg klarer psykisk. Dette har vist seg i krokodilletårer og isolering, og jeg kan dessverre ikke si at jeg liker meg selv når jeg er så grinete og lei. Plutselig ser alle mine klær ut som søppel, jeg lider av bad hair days, og er stort sett misfornøyd med hva jeg ser i speilet.  En syk Anne er altså forferdelig å ha med å gjøre, tror jeg. Det eneste som frister i dag er svart, sterk kaffe og te med suketter i store, store doser. Tenker det hjelper det, ja (les med ironi).

Til slutt, for å spre litt glede og positivitet til forandring, har jeg en glad-nyhet. Om litt under to uker skal jeg til Amsterdam! Hipp hurra! Skal bo i et hotell som ligger ved en av mange kanaler, på gåavstand til det meste i byen. Jeg gleder meg til å se litt andre omgivelser enn de grønne og gule veggene her på DPS. 


1 kommentar:

  1. Off, skriver under på den!
    Har du blitt litt bedre nå eller er du fremdeles småsnufsete?
    Så FANTASTISK at du skal tilAmsterdam med din kjære. petitshopping for alle penga? <3
    hehe

    *godbedringklemmer*

    SvarSlett